G-scan 2

G-SCAN 2

Profesionální diagnostický přístroj vyvinutý na základě „Original Equipment Manufacturer“ technologií. G-scan 2 a jeho předchůdce G-scan jsou na celosvětovém trhu jednoznačně nejlepší a nejprodávanější diagnostický přístroj pro automobily asijských značek od roku 2008. V současnosti jsou jeho možnosti mnohem dál. Po aktualizacích, které vyšly během posledních tří let, je pokrytí diagnostickými funkcemi pro americké a evropské automobily na špičkové úrovni. Na našem trhu nabízí nejlepší pokrytí pro nejprodávanější značky v současnosti. Ve volitelné verzi s integrovaným osciloskopem se jedná o unikátní řešení sériové a paralelní diagnostiky.

Kompletní ceník a obsah sad ke stažení

Ceník
Obsah sad

Tři procesory High Performance Structure

Rychlé spuštění a vysoký výkon je dosažen použitím tří procesorů. Jeden pro komunikaci s vozem, jeden pro uživatelské rozhraní a jeden pro osciloskop.

Pevná a odolná konstrukce

Navrženo k použití v těžkých dílenských podmínkách. Obsahuje prvky jako zesílené uchycení kabelu DLC a třináct ovládacích kláves pro snadný pohyb v nabídce funkcí.

J2534 Pass-thru

G-scan 2 může sloužit i jako „Pass-thru“ zařízení,  pro stahování programů do řídících jednotek motorů.

Hlavní aktualizace vycházejí 3x ročně

Po zakoupení přístroje platí roční stahování aktualizací zdarma. Zakoupit a stáhnout aktualizace není povinné a neuplatňují se žádné postihy za zmeškané aktualizace. Bez následného stahování aktualizací je přístroj dál plně funkční s úrovní poslední stažené aktualizace.

Čtyřkanálový Osciloskop

Volitelné příslušenství pro G-scan 2 je integrovaná jednotka se čtyřkanálovým osciloskopem, multimetrem a simulátorem signálů. V jednom přístroji se tak spojuje sériová a paralelní diagnostika s možností přímé kontroly CAN komunikace.

Bezdrátové připojení

G-scan 2 může být připojený k internetu a využívat jej k přímému stahování aktualizací, rychlé zpětné vazbě, k připojení se k PC v reálném čase a k přímému tisku. Pozn.: Přímý tisk. G-scan 2 může tisknout obsah aktuální obrazovky a uložené snímky obrazovek pokud je připojený ke stejné síti jako je počítač s nainstalovaným programem PC Utility. Tisk probíhá na tiskárně spojené s počítačem.
g-scan 2

Operační systém Windows CE 6.0

Windows CE 6.0 poskytuje vylepšené uživatelské rozhraní, podobné jako na smart phonu, lepší připojení k síti a zvýšenou bezpečnost.

Dotyková obrazovka

Jednoduché a intuitivní ovládání prostředníctvím dotykové obrazovky zjednoduší, zpříjemní a zrychlí práci s přístrojem.

Výkonné baterie

Baterie 2100 mAh Li-ion polymer udrží G-scan 2, do dalšího nabíjení, více než jednu hodinu při plném zatížení bez externího zdroje.

7" obrazovka čitelná na slunci

LCD s vysokým rozlišením 1024 x 600 je speciálně navržena tak, že všechny zobrazované texty a grafy uvidíte výborně i na slunci.

16GB paměť

SD karta s volným místem 16 GB je dostatečně velká pro ukládání všech softwarových aplikací a diagnostických dat pro všechny modely, nebo pro ukládání naměřených dat a křivek z osciloskopu.

Okamžité spuštění

G-scan 2 má pohotovostní režim pro okamžité spuštění přístroje. Po stisknutí tlačítka zapnutí / vypnutí se G-scan 2 okamžitě spustí a je připravený k použití. Pozn.: Pokud se na spuštěném přístroji G-scan 2 krátce stiskne tlačítko „power on/off“ uvede se přístroj do pohotovostního režimu, ve kterém má minimální spotřebu. Po opětovném krátkém stisku tlačítka se přístroj vzbudí a je okamžitě připravený k použití.

Kontrola komunikačních vedení

G-scan 2 může provést kontrolu funkčnosti komunikace CAN a to přímo prostřednictvím kabelu DLC připojenému ke konektoru OBD-II. Pozn.: Pouze ve spojení s VMI 2.

Specifikace jednotky G-scan 2

Mikroprocesor Trojitá centrální procesorová jednotka Hlavní řídící panel ARM11 @ 600MHz
Komunikační panel ARM9 @ 266MHz
Měřící panel ARM9 @ 266MHz
Operační systém Win CE 6.0
Interní Paměť Hlavní řídící panel NAND : Flash 128MB a SD RAM 256 MB
Main Control Board NAND : Flash 32MB a SD RAM 8Mb
Main Control Board NAND : Flash 32MB a SD RAM 8MB
Externí paměť 16GB SD karta
Obrazovka Sedmipalcový dotykový LCD (1024 X 600 pixelů) s nastavitelným podsvícením
Prvky ovládání Dotyková obrazovka
Klávesy: Power, Enter, Esc
Čtyřsměrové klávesy a funkční klávesy F1 – F6
Kontrolka napájení Tříbarevná LED
CAN-bus High / Low / Single integrovaný fully supported on board
Protokoly diagnostické komunikace CAN ISO-1898, ISO-115919, SAE-J2411
K-Line / L-Line ISO-9141, ISO-9141-CARB, KWP-2000, SAE-J1850
Užitkové vozy SAE-J1708, RS-232C
Data / Control Melco Pull-Down UART
Rozhraní USB 2.0 (pro mobilní tiskárny), mini USB (pro rozšíření), slot pro SD kartu
WiFi Standard IEEE 802.11b / g kompatibilní
Frekvence  2,4 GHz (2400 ~ 2,497MHz)
Zabezpečení WPA2 (metoda šifrování: AES)
WPA (metoda šifrování: TKIP)
WEP (délka klíče: 64bit / 128bit)
Bluetooth Bluetooth 2.1 kompatibilní
Zvuk Bzučák a reproduktor
Akumulátor Li-lon Polymer 2100 mAh
Operační napětí 7 – 35 V stejnosměrný proud (10 – 35 V pro nabíjení)
Vstupní napětí 100 ~ 240V AC
Frekvence 50/60 Hz
Materiál tělesa PC / ABS s pryžovými okraji
Rozměry 230 x 146 x 72 mm (s namontovaným osciloskopem)
Hmotnosti Jednotka G-scan 2: 712 g, akumulátor: 363 g, osciloskop s akumulátorem: 582 g

Specifikace osciloskopů

VMI 1 (základní) VMI 2 (pokročilý)
Osciloskop Rozsah napětí, svislá osa režim: 2 kanály ±400 mV, ±800 mV, ±2 V, ±4 V, ±8 V, ±20 V, ±40 V, ±80 V, ±200 V, ±400 V ±400 mV, ±1 V, ±6 V, ±10 V, ±20 V, ±48 V, ±100 V, ±200 V, ±400 V
režim: 4 kanály ±4 V, ±8 V, ±20 V, ±40 V, ±80 V, ±200 V, ±400 V ±4 V, ±6 V, ±10 V, ±20 V, ±32 V, ±48 V, ±100 V, ±200 V, ±400 V
Rozlišení ADC Svislé rozlišení 10 bit 12 bit
Rychlost vzorkování Max 0,5 MS/s Max 80 MS/s
Režim vzorkování normální / špička normální / špička
Časový rozsah, vodorovná osa režim: 2 kanály 100 ㎲, 200 ㎲, 500 ㎲, 1 ㎳, 2 ㎳, 5 ㎳, 10 ㎳, 20 ㎳, 50 ㎳, 100 ㎳, 200 ㎳, 500 ㎳, 1 s, 2 s, 5 s 1 ㎲, 2 ㎲, 5 ㎲, 10 ㎲, 20 ㎲, 50 ㎲, 100 ㎲, 200 ㎲, 500 ㎲, 1 ㎳, 2 ㎳, 5 ㎳, 10 ㎳, 20 ㎳, 50 ㎳, 100 ㎳, 200 ㎳, 500 ㎳, 1 s, 2 s, 5 s
režim: 4 kanály 200 ㎲, 400 ㎲, 1 ㎳, 2 ㎳, 4 ㎳, 10 ㎳, 20 ㎳, 40 ㎳, 100 ㎳, 200 ㎳, 400 ㎳, 1 s, 2 s, 4 s 5 ㎲, 10 ㎲, 20 ㎲, 50 ㎲, 100 ㎲, 200 ㎲, 500 ㎲, 1 ㎳, 2 ㎳, 5 ㎳, 10 ㎳, 20 ㎳, 50 ㎳, 100 ㎳, 200 ㎳, 500 ㎳, 1 s, 2 s, 5 s
Vstupní napětí AUX 0,0 ~ 2,0  V 0,0 ~ 5,0  V
posunutí nulové osy / pozice ne ano
AC/DC coupling ne ano
Typ ukládání naměřených hodnot * obecné ano ano
přesné ne ano
Multimetr Napětí ±400 mV, ±4 V, ±40 V, ±400 V / Auto Range ±0,5 V, ±5 V, ±50 V, ±500 V / Auto Range
Odpor 1 Ω ~ 10 ㏁ / Auto Range 1 Ω ~ 10 ㏁ / Auto Range
Frekvence 1 Hz ~ 10 kHz 3 Hz ~ 100 kHz
Střída 1% ~ 99% (1 Hz ~ 1 kHz) 1% ~ 99% (3 Hz ~ 100 kHz)
Šířka impulsu 10 ㎲ ~ 1000 ms 500 ns ~ 990 ms
Proud / podtlak ne ano
Simulátor signálů Výstupní napětí 0,0 ~ 5,0 V 0,0 ~ 5,0 V
Výstupní frekvence 1 Hz ~ 999 Hz 1 Hz ~ 15 kHz
Ovládání akčních členů Frekvence 1 Hz ~ 999 Hz 1 Hz ~ 2 kHz
Střída 1% – 99% (1 krok o 1% nebo o 10%) 1% – 99% (1 krok o 1% nebo o 10%)
Šířka impulsu Záleží na frekvenci nebo střídě Záleží na frekvenci nebo střídě
* Obecné: pouze křivka viditelná na obrazovce, Přesné: celá křivka, i části zasahující mimo obrazovku

Vlastní diagnostika závad

Základní vyčtení a mazání kódů závad s detailním popisem závady a informací je-li závada aktuální, objevila se v minulosti, nebo se čeká na její potvrzení. G-scan 2 plně podporuje i kódy pro hybridní automobily.

Zmražená data

Uložené detaily související se závadou. Pokud jsou v řídící jednotce uložená zmražená data z časového úseku vzniku závady, G-scan 2 tyto hodnoty zobrazí. Neobvyklé nebo chybějící hodnoty vám pomůžou odhalit závadu.

Živá data

V reálné čase můžete číst hodnoty, na vstupech a výstupech řídících jednotek. Hodnoty je možné zobrazovat v numerickém tvaru nebo jako graf nebo jako kombinace obou. Zároveň je možné sledovat minimální a maximální hodnoty, upravit měřítko zobrazení garfu a provést a uložit záznam měření.

Test akčních členů

G-scan 2 podporuje velké množství možných testů. Zkontrolute si akční členy, které ovlivňují správné fungování automobilu: odstavení vstřikovačů, krokování variabilního časování ventilů, ovládání volnoběžných otáček, pozice vlastního ventilu EGR, regulace tlaku paliva, hydraulické ventily automatických převodovek, ventily jednotek ABS a další.

Duální režim

Pro značky Hyundai a Kia můžete využít režim duálního zobrazení. Například na jedné polovině obrazovky lze kontrolovat živá data a na druhé polovině třeba  provádět test akčních členů, sledovat objevení kódu závad, měřit multimetrem* nebo provádět simulaci signálu* (* pouze v kombinaci s VMI).

Speciální funkce

Mnoho mechanických oprav se neobejde bez následné inicializace, učení nebo zadání kódů pro správné fungování součástí. S G-scan 2 zvládnete širokou škálu úkonů, jako je např. zadávání kódů vstřikovačů, smazání naučených hodnot, učení pozic škrtících klapek a dalších akčních členů, dále nucené vypalování sazí z fitrů pevných částic, odvzdušnění brzd, resetování servisních intervalů, programování klíčů zapalování a mnoho dalších.

OBD-II

Standardní diagnostické procedury na ústrojí pohonu přes OBD-II.

Zobrazení živých dat

Živá data je možné zobrazit buď v číselné podobě, jako graf (až čtyřy hodnoty najednou) nebo jako kombinace obou. Například při nejasnostech ohledně fungování lambda sond si otevřete graf a sledování průběhu křivek vám pomůže odhalit vadně fungující součást. Při ukládání aktuální obrazovky do paměti si můžete ručně připsat poznámky .

Záznam jízdy

Během testu nebo zkušební jízdy si nahrajete a uložíte záznam z řídící jednotky. Nahrávat se mohou všechna data nebo si zvolíte vybrané položky. Záznam si můžete později prohlédnout přímo na obrazovce G-scan 2, nebo na vašem počítači v programu Nástroj PC. Při ukládání aktuální obrazovky do paměti si můžete ručně připsat poznámky nebo označit místa problémového chování automobilu.

Jednoduché ovládání

Jednoduché a přehledné menu výběru značky, modelu a požadované funkce zpříjemní a zrychlí práci.

Automatické vyhledávání

Funkcí „Auto Search“ se přístroj připojí k síti automobilu a vyhledá všechny komunikující řídící jednotky a zobrazí jejich stav a případné zazanamenané chybové kódy. Komunikaci s jednotlivými řídícími jednotkami si po té otevřete jedním kliknutím.

J2534 Pass-thru

Přístroj G-scan 2 funguje i  jako „J2534 Pass-thru“ zařízení a umožňuje stahování nejnovějšího software pro řídící jednotky motoru/pohonu, které může vyřešit spoustu „nedohledatelných“ závad. (Tato funkce vyžaduje instalaci speciálního programu do počítače, který bude propojený s G-scan 2 a přístup k internetové stránce výrobce daného automobilu. Tento přístup bývá dále zpoplatněn.)

Individuální přizpůsobení

S přístrojem G-scan 2 přizpůsobíte, ovládání dálkového nebo bezklíčového odemykání, stahování oken, zapínání a vypínání osvětlení, audio výbavu a mnoho dalších položek, které daný automobil podporuje.

Log Capture

Může se stát, že se během diagnostických procedur vyskytne nějaká závada v komunikaci mezi jednotkou G-scan 2 a vozidlem. Pokud tato závada určitě nesouvisí se závadou v automobilu, tak můžete využít funkci „Log Capture“. Zaznamená se komunikace mezi přístrojem a automobilem. Tento záznam uživatel prostřednictvím „Nástroje PC“ odešle do výrobní továrny, kde je obratem analyzován a v případě závady v programovém vybavení přístroje je zpět zaslán patch soubor ke stažení do přístroje. Tato odezva probíhá v řádech hodin (s ohledem na časový posun mezi Českou rebublikou a jižní Koreou).

Kontrola komunikace CAN-Bus (pouze s VMI)

G-scan 2 může provést kontrolu komunikace CAN-Bus přímo prostřednictvím diagnostického kabelu DLC připojeného do konektoru OBD-II (pouze ve spojení s VMI). Tento test komunikace doprovázejí obrazovky s nápovědou. Kontrolky na obrazovce G-scan 2 ukážou fungující nebo vadnou komunikaci High CAN line a Low CAN line. Ve spojení s VMI 2 přístroj zobrazí i skutečnou křivku komunikace a zkontroluje koncové odpory.

Oblíbené

Funkce: Oblíbené, umožňuje uložení nejčastěji používaných diagnostických a měřících funkcí, které následně jdou otevřít přímo bez rozbalování celého menu.

Databáze chybových kódů

Přímo v jednotce G-scan 2 je uložený a připravený ke čtení kompletní přehled všech chybových kódů počínaje systémem pohonu, přes bezpečnost a další systémy, komfortní výbavou konče.

Popis používaných zkratek

Různí výrobci používají různé zkratky pro systémy ve svých automobilech. Pro snadnější zorientování, je seznam těchto zkratek k nalezení v doplňkovém menu jednotky G-scan 2.

Nástroj PC

Nástroj PC je aplikace, která se nainstaluje do osobního počítače a která rozšiřuje možnosti využití přístroje G-scan 2. Používá se k analýze uložených dat automobilů, k upozornění na nové aktualizace a stahování aktualizací, odesílání „Log Capture“. Aplikace Nástroj PC je na DVD jako součást dodávky nového přístroje, nebo je ke stažení na stránkách výrobce.

Odesílání souborů

Prostřednictvím „Nástroje PC“ můžete jednoduše odesílat soubory pořízené v režimu „Log Capture“.

Prohlížení uložených dat

V programu „Nástroj PC“ si  zobrazíte data z SD karty. Uložené chybové kódy, snímky obrazovek a záznamy jízdy si potom můžete prohlížet na obrazovce vašeho počítače a podrobně analyzovat záznam.

Hlídání aktualizací

„Nástroj PC“ hlídá a automaticky upozorňuje na nejnovější aktualizace, které jsou k dispozici ke stažení. Aktualizují se jak diagnostické funkce jednotlivých značek a modelů, tak také firmware samotného přístroje.

Úvodní obrazovka osciloskopu s multimetrem a simulátorem.
Jednoduché přehledné menu umožňuje snadnou volbu požadovaných funkcí.

Osciloskop zobrazení křivek dvou kanálů s přídavným signálem AUX.
Použitím signálu AUX se osciloskop rozšíří ještě o jeden kanál.

Zobrazení křivek měřených hodnot ve čtyřkanálovém režimu.

Zobrazení osciloskopu ve čtyřkanálovém režimu. Pro detailnější kontrolu měřených signálů si můžete deaktivovat zobrazení něktrých kanálů a zbývající si zvětšit.

Zobrazení průběhu proudu cívky zapalování na jedné velké obrazovce.

Funkce „Referenční křivka“ umožňuje naměřit a uložit si vzorovou křivku na vozidle, které je bez závad.

Porovnání referenční křivky a křivky z auta se závadou.

Dvě pohyblivé svislé osy vám pomůžou ohraničit minimální a maximální hodnoty křivek.

Nastavení nulové osy.

Rolování v záznamu vpřed a vzad.

Nápověda a průvodce měřením osciloskopem.

Nápověda a průvodce měřením osciloskopem.

Měření napětí multimetrem, numerické zobrazení a graf.

Měření napětí multimetrem, numerické zobrazení a graf.

Měření proudu multimetrem, numerické zobrazení.

Měření proudu multimetrem, numerické zobrazení a graf.

Měření proudu multimetrem, zobrazení s grafem.

Měření odporu multimetrem, numerické zobrazení a graf.

Měření mínusové hodnoty střídy („duty“), numerické zobrazení.

Měření plusové hodnoty střídy („duty“), numerické zobrazení.

Měření střídy na mínusu, numerické zobrazení a doplňkové hodnoty.

Měření střídy, numerické zobrazení a graf.

Měření frekvence, zobrazení s grafem.

Měření frekvence, numerické zobrazení a doplňkové hodnoty.

Simulace napětí.

Simulace frekvence.

Simulace střídy.

Kontrola CAN-Bus komunikace (pouze ve spojení s VMI2).

Skutečné křivky zobrazující napětí během CAN-Bus komunikace.

Oddělené a sloučené křivky napětí komunikace pro lepší analýzu.

Čtečka SD karet – A2MDK1RDP5

Adaptér 230V / 12V – G1CDDPA013

Sebetestovací kabel – G1CDDPA008

DVD nástroj PC – G1PZGDP001

Napájecí kabel do zapalovače – G1PDDCA002

Přívodní kabel 230V (Evropa) – G1CDECA001

Kabel DLC ( OBD II ) – G1FZGCA001

G-scan 2 SD karta 16 GB – A2MDT2SD16G

Kufr G-scan 2 – G1FDDHA001

Papírový manuál (v angličtině) – G1FZTZM001

G-scan 2 baterie – 2100mA / 7.4V – G1FDDMN014

Toyota 17+1P čtyřhranný – G1PZDPA001

Toyota 17P oválný – G1PZFPA002

Honda / Acura 3P – G1PZFPA003

Mazda 17P – G1PZFPA004

Subaru 9P – G1PZFPA005

Mitsubishi / Hyundai 12P+16P – G1PZDPA002

Kia 20P typ A – G1FDDPA001

Kia 20P typ B – G1FDDPA002

Hyundai / Kia bezklíčový přístup – G1CDDPA007

Nissan 14P – G1PZFPA007

Ssangyong 14P – G2WDDCN006

Ssangyong 20P – G2WDDCN007

Daewoo 12P – G2WDDCN008

Kia 6P – G1CDDPA005

Mercedes-Benz 38P – G1PZEPA012

BMW 20P – G1PZEPA001

VW / Audi 4P – G1PZEPA002

Universal 4P – G2WDDCN010

J1939 9P – G1PZDPA005

Isuzu 20P-10P-3P – G1PZDPA006

Hyundai / Kia Commercial 16P – G2SDDCA029

Hyundai CNG bus – G1GDDPA001

Měřící hrot – červený – G2SDDEA001

Měřící hrot – černý – G2SDDEA002

Měřící hrot s pružnou jehlou – G2SDDED001

Krokodýl červený – G2SDDEC001

Krokodýl černý – G2SDDEC002

Kostřící kabel – G1FDDCA002

Sonda A osciloskopu, červená – G1MDDCA001

Sonda B osciloskopu, žlutá – G1MDDCA002

Pouzdro na kabely a sondy – G1FDDMK030

Základní příslušenství osciloskopu

Je součástí dodávky osciloskopu VMI1 a VMI2

COP sonda zapalování – G1FDDCA007

COP-100 sonda zapalování vylepšená – G1FDDCA012

Sonda zapalování – na kabel – G1DDDCC001

Proudové kleště, do 20A – G1GDKCA008

Shodné s originálním nářadím Hyundai a Kia

Proudové kleště, do 100A nebo 1000A – G1GDKCA007

Shodné s originálním nářadím Hyundai a Kia

Adaptér 2X4mm(F)  modrý – G1FDDCA004

Pro připojení proudových snímačů jiných dodavatelů

Adaptér BNC (F) modrý – G1FDDCA005

Pro připojení proudových snímačů jiných dodavatelů

Adaptér BNC (M) červený – G1FDDCA006

Pro připojení proudových snímačů jiných dodavatelů

Modul, snímač tlaku – G1GDKCA006

Snímač podtlaku v sání – G1FDDCN001

Trigger Interface Modul

Funguje pouze s VMI2

Trigger Pick-up Sensor

Funguje pouze s VMI2

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Osciloskop nepotřebuji. Musím koupit G-scan 2 i s osciloskopem?

Nemusíte. V některých prodejních sadách je sice osciloskop v základním vybavení, ale všeobecně je osciloskop volitelným příslušenstvím. Jednoduše, pomocí rychloupínačů, lze modul osciloskopu připojit nebo odpojit a místo něj vložit modul baterie.

Mohu si koupit G-scan 2 například z e-shopu ze zahraničí?

Ano, ale je třeba brát na zřetel, že každý jednotlivý přístroj je zaregistrovaný pro určitý trh. Pro rozdílné trhy jsou také rozdílné programy. Takže se může stát, že v České republice si nebudete moci odemknout aktualizace. V krajním případě může dojít k zablokování přístroje.

Jaké adaptéry potřebuji k připojení k diagnostické zásuvce?

Od roku 1998 je většina osobních automobilů (od 2002 všechny) osazena jednotnou zásuvkou OBD-II. Na velkou většinu automobilů, které se v současnosti pohybují na silnicích, použijete základní DLC kabel.

Musím každoročně zaplatit odběr aktualizací a aktualizovat data v G-scan 2 ?

Nemusíte. G-scan 2 bude fungovat stále stějně bez jakéhokoliv omezení s poslední staženou programovou verzí. V prvním roce nákupu přístroje je stahování aktualizací zdarma.

Co když budu po delší pauze potřebovat aktualizovat?

Platíte předplatné pouze na jeden rok, nebo podle vašeho uvážení na více let dopředu. Žádné pokuty ani dopočítávání neodebraných aktualizací není. Po zaplacení a stažení, budete mít k dispozici plnou nejnovější programovou verzi.

Jakou formou jsou doručovány aktualizace?

Aktualizace si můžete stáhnout sami na paměťovou SD kartu prostředníctvím nainstalovaného Nástroje PC ve vašem počítači přímo z továrního serveru. Je potřeba funkční internetové připojení. Nebo vám zašleme aktualizace na DVD.

V seznamu podporovaných diagnostických funkcí chybí značky Hyundai a Kia.

Tyto automobily nejsou uvedené, protože kromě funkce „Event“ zde není žádné omezení a rozsah je totožný s originálním vybavením.

V menu přístroje je nabídka "International" a "Japan Domestic". Co to znamená?

„Japan Domestic“ jsou pouze automobily určené pro japonský trh. Všechno ostatní je „International“. Takže i všechny japonské značky prodávané jinde než v Japonsku.

Komunikuje G-scan 2 v češtině?

Prozatím ne. V přístroji sice naleznete ikonku pro češtinu, ale překlady jsou předchozím distributorem provené neprofesionálně a jsou matoucí. Proto doporučujeme prozatím používat některý ze světových jazyků. České překlady jsou dodávány postupně.